Väntar på att få åka...

Sitter här hemma och väntar att klockan ska närma sig 12 så jag och barnen kan åka till huset... Tommy har sovit där ensam i natt då han jobbat hela natten så jag orkade inte vara där med ungarna... men vi kommer i släptåg i dag istället =)

Gud vad trött man börjar vara i kroppen av allt detta och då är det ännu hur mycket som helst kvar... önskar man hade mer hjälp... tyvärr är det bara jag och Tommy som får stånka och stå i... när man verkligen behöver hjälp lyser frånvaron... syrran har dock varit och hjälpt en del...

Själv märker jag ju tydligt att jag inte längre är frisk... skulle hjälpa Tommy att flytta en garderob... jag orkade inte hålla den, helt omöjligt... Emil fick komma och han är 10 år... tur man har en stark liten gosse som hjälper mamma =)
Är så stolt över han... samma när jag ska ha upp tvättkorgen på övervånngen med blöt tvätt... jag klarar knappt få upp den och klarar jag det är det en enorm procedur... men Emil han kommer direkt man ropar och hjälper mamma och mår så gott när han har fått vara nyttig...
Nu är det ju inte så att han får springa och hjälpa mig uti ett men en tvättkorg nån gång i veckan.... han är i alla fall otroligt duktig och hjälpsam med mig när jag är dålig...
Älskar han högt, min lilla gosse som blivit stor =)

Fast nu bråkar dom så nu måste jag gå.... ;)

Ha en fin dag....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar