Sjukhuset med tösen

Jag fick förfrågan om att lägga upp renoveringen på byggla.se vilket jag funderar på att göra.

Kommer i vilket fall som helst att lägga upp före och efter bilder här, själva huset utvändigt kommer jag däremot inte visa upp fören larmet är installerat då jag är en person som blivit en del utsatt under livet.
Det är spännande att renovera och köpa ett hus man verkligen vill ha.
Dessvärre fortsätter strulet med att få själva husnycklarna, i förrgår när vi var där upptäckte vi även att postlådan var bortplockad... blev helt chockad. Den tillhör nämligen egendomen, vilket jag också kollat upp för att få bekräftat.

Har idag tillägnat hela dagen i Sunderbyn med Jennifer, hon har fått lämna blodprov för sköldkärteln, sänka och IgG, sen har hon fått pneumokockvaccination och haemophilus influenzae vaccination, samt göra en näsodling. Så ni kan ju tänka er att denna dagen var inge vidare för varken mig eller henne...

Emil ska snart börja en ny skola så jag funderar om jag ska köpa in ett gäng med kläder till han... ska bara införskaffa mig lite ork till det.
Själv åker man till Umeå 4 dagar på söndag, är bjudna på dop den dagen men tyvärr kan jag inte gå då jag reser bort. Men min sambo får bägges del....

Nu har jag inget mer vettifgt att tillföra, måste väl sen återkomma om veckans matsedel som inte varit allt för bra sista 2 veckorna då vi pendlat mellan 2 hus...

Så är det =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar