Snart våran 6årsdag.

Snart ska vi till att fira vår 6årsdag tillsammans...
Tänk så tiden går fort fram. Jag trodde en gång i tiden att jag inte var kapabel att hålla ett förhållande i såpass skick att man fortfarande älskar varandra efter bara 2 år... vi har nu varit 6 år och har perioder då vi är lika kära som i början... givet har vi nedgångar så som alla andra också... men kärleken och närheten är det inge fel på..

Det innebär att vi varit förlovade 1 år den 11/11-11 roligt datum förresten. Vi är även bjuda på kalas/fest den helgen, planen var ju att resa bort över helgen men eftersom vi flyttar osv så avvaktar vi till senare i vinter med att åka på tu man hand...

// Sussi

2 kommentarer:

annika sa...

Mina kommentarer verkar inte komma fram av någon anledning men testar igen!
Grattis på eran kommande 6 årsdag! Själv börjar vi närma oss 15 år. Och lika kära om inte kärare ;)

Sussi med sin galna familj sa...

Oj vet du, jag har haft en kommentar med en mailadress som jag inte velat publicera sen i vintras och då har jag vant mig med att det står att en kommentar måste granskas, men så tog jag bort den nyligen och så skrev du en kommentar och då glömde jag bort att jag tagit bort den andra så nu när du skrev nummer 2 insåg jag att oj jag har fått en till kommentar.

Tack tack =) 15 år är många år, förhoppningsvis kommer vi också dit inom sin tid =) Grattis till er också, blir väl stor fira nu när det är 15 år...?! Vi går i perioder är det mycket stress blir det mindre kärlek men sen blir vi som nykära igen ett tag senare så det går upp och ner och upp och ner... =)
//Sussi

Skicka en kommentar