DAG 17

OM DIN KOMPIS HALKAR UTE PÅ VÄGEN,
VAD GÖR DU???
Ja nått jag vet att jag inte skulle göra är som många andra och börja skratta, det har man ju själv varit med om, vänner och syskon mm som börjar skratta när man halkar...
Nä det stilen kör inte jag, halkar någon oansett om det är en vänn eller okänd så rusar jag dit för att hjälpa ifall personen ifråga skulle behöva hjälp, även om personen själv ligger på marken och skrattar...
Thats Me...


10: Ett löfte jag hållt?
11: Ett löfte jag brutit?
12: Resemål?
13: Favoritsport?
14: Ett ord jag använder för ofta?
15: Favorit Bok?
16: Favoritdeltagare i Big Brother?
17: Om din kompis halkar ute på vägen, vad gör du?
18: Favoritmat?
19: Bästa och sämsta ämnet i skolan?
20: Vad gör du om någon raggar upp dig på krogen?
21: Hur är du som person?
22: När förlorade du din oskuld?
23: Hur ofta dammtorkar du hemma?
24: Favoritdjur?
25: Den här månaden?
26: Något du är duktig på?
27: Vilka sorts skor föredrar du?
28: Något du är usel på?
29: Längdskidor eller slalom?
30: Favoritbil?
31: Något som gör dig äcklad

0 kommentarer:

Skicka en kommentar